maanantai 1. joulukuuta 2014

Joulukuu, minun kuuni ♥

Ihanaa, järjettömän pitkä joululomani alkoi nyt. Pidän nimittäin koko joulukuun lomaa ettekä usko, kuinka onnellinen olen juuri nyt! Tuntuu etten viime aikoina ole ehinyt enkä jaksanut juuri mitään, mutta nyt saan luvan kanssa tehdä asioita joista nautin ja ennen kaikkea elää onnellisessa joulukuplassani ♥ Joulukuu on minun kuuni. En tiedä tarjoutuuko enää koskaan näin ihanaa mahdollisuutta nauttia joulunodotuksesta pitkän kaavan mukaan kuin nyt, joten otan tästä kaiken irti. Joulukoristeet on haettu varastosta ja olen hiljalleen pukenut kotia joulutunnelmaan. Itse päätähti, joulukuusi, pääsee paraatipaikaille vasta lähempänä aattoa. 

Tässä samalla kun hymy huulilla kirjoittelen hetken mielijohteesta tätä postausta, soi taustalla joululaulut, mukissani on glögiä ja ulkona on aurinkoinen pakkassää. Kunpa vain tänne etelään saisi vielä kauniin lumipeitteen, olisi kaikki täydellistä.


Tällä pienellä pikavisiitilläni ei ollut elämää suurempaa tarkoitusta, mutta halusin silti jakaa kanssanne tämän pienen onnellisen hetkeni. Lämpöä ja iloa joulun odotukseen ♥♥♥♥

15 kommenttia:

  1. Olipa tunnelmallinen postaus Jenni! Ihanaa joulun odotusta myös sinulle ♥

    VastaaPoista
  2. Ihana tunnelmapala! Ja olen kyllä melkein kateellinen pitkästä joululomastasi, nautiskele siitä! Yleensähän ongelma on, että joulukuu menee kiireessä, eikä ehdi fiilistellä joulua etukäteen.
    Ihanaa joulukuuta sinulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Amma ♥
      Joulukuut ovat viime vuosina menneet kovassa kiireessä ja tällaista joulufiilistelijää se on harmittanut. Nyt saan kerrankin nauttia tästä ajasta rauhassa, mikä se ihanampaa!

      Poista
  3. Suloisen onnellinen postaus! Tunnelmallista joulun odotusta!

    VastaaPoista
  4. Ihana joulukuu ja ihana sinä! Minäkin rakastan joulun aikaa ja sitä fiilistelyä joka tähän vuodenaikaan liittyy. Minulle tulee mieleen myös muistoja jo yhdeksän vuoden takaa. Odotin silloin esikoistani ja olin joulukuussa äitiyslomalla. Oli aikaa laittaa kotia, kuunnella joululauluja, paketoida lahjoja. Voi että.

    Suloista joulukuuta! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, ihana Katja! ♥
      Olen niin onnellinen ja iloinen tästä jouluvapaastani, että hymyilyttää vain koko ajan. Ihanaa laittaa rauhassa kotia jouluisaksi ja paketoida lahjoja. Täällä on soinut koko päivän joululaulutkin. Tämä on ihanaa aikaa! Ja ihanaa että sinullakin on vastaavia muistoja, oma äitiyslomani alkaa virallisesti tammikuussa johon ei pitkä aika enää olekaan :)

      Suloista joulukuuta myös sinulle! ♥

      Poista
  5. Olipa ihana postaus! Mahtavaa lomakuukautta sinulle, nauti joka hetkestä :).

    VastaaPoista
  6. Samoin! Olen aina pitänyt niin joulun odotuksesta. Tällä hetkellä työhuoneeni on joulupaja: Adlibriksen kirjalähetyksiä, muita lahjoja, pakkaustarvikkeita, ihania kangaspusseja, joita oikein tilasin työttömien kirpparilta kirjan kokoisina, joulukortit odottamassa kirjoittamista ...
    Jatkahan nautiskeluasi, onnellinen Jenni! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joulupaja, kuinka ihanaa! Minäkin olen kyllä jo muutamia paketteja paketoinut, onneksi on vielä lisää paketoimista tiedossa sillä rakastan paketoimista. Joulukortit ajattelin kirjoittaa tällä viikolla, ne hankin jo kirjamessuilta eli hyvissä ajoin! Kiitos Marjatta ♥

      Poista
  7. Joulukupla on kiva käsite. Sinne olen minäkin jo vetäytynyt. Kirjoja, glögiä ja jouluvaloja.

    VastaaPoista
  8. Voi sinua ihanaa, postauksestasi tuli hyvälle mielelle. ♥

    Nauti nyt olostasi ja voi hyvin. Onnea odotukseen ja joulun odotukseen! ♥ :)

    VastaaPoista
  9. Ihanaa, tunnelmallista ja leppoisaa joulun odotusta <3 Joulukupla, ihana käsite :)

    VastaaPoista

Lisääntyneen roskapostin vuoksi olen ottanut kommentinvalvonnan taas käyttööni. Kirjakirppu kiittää kommentistasi ja vastaa mahdollisimman pian! ♥