torstai 3. syyskuuta 2015

Syyskuu on täällä ja vielä viimeinen kesähaaste

Syksy on tuloillaan, vaan silti perässäni laahaa vielä yksi kesähaaste. Kiitokset Kaisalle ♥, että muistat minua haasteella.

Lukeminen on koko ajan hieman vaiheessa, eli en ehdi päivittäin lukemaan ja tietokonettakin avaan harvoin. Meillä on myös kovasti oltu kipeinä, ensin mies, sitten minä ja voi surkeuden surkeus, nyt myös pieni J, kun hän tekee hampaita! Toivottavasti tästä saa kuitenkin nyt koko perhe uutta virtaa ottaa syksy vastaan ja ihmetellä uusien asioiden äärellä.

1. Kerro jotain, mitä emme tiedä sinusta.
Minä en ole koskaan istunut kunnolla vain yhteen "muottiin", ja olen saanut usein kuulla että minusta ei aina tahdo saada selkoa. Monille tulee yllätyksenä että olen harrastanut kamppailulajia monta vuotta, ajanut prätkäkortin ja ollut hyvin poikamainen. Silti minussa asuu se pieni haaveileva ja herkkä runotyttö joka mielessään ajaa auringonlaskuun moottoripyörällä. Toisaalta koen myös aina pientä kriisiä itseni kanssa kun en oikein tiedä miten olla oma itsensä. Olen kiinnostunut niin monista asioista, että en saa rauhaa vain yhden asian parissa.

2. Onko sillä väliä, mitä lukijat ajattelevat blogistasi ja miksi?
Periaatteessa ei, mutta kyllä minä arvostan lukijoitteni mielipiteitä. Faktahan on, että mikäli blogini on jonkun mielestä ihan susihuono, kannattaa hänen varmaan siirtyä jonkun toisen blogin lukijakuntaan. Silti minusta olisi mukavaa kuulla mitä lukijat miettivät kun lukevat blogiani. En kuitenkaan lähtisi muokkaamaan blogiani vain jonkun toisen vuoksi. Blogini on minun, ja se elää ja kasvaa kanssani.

3. Miten blogiminä eroaa reaaliminästäsi?
Olen asiallisempi ja syvällisempi. Tosielämässä nauran herkästi ja olen riehakkaampi, mikä ei välttämättä aina välity blogini kautta.

4. Mikä saa sinut nauramaan?
Nauran todella herkästi! Brittiläinen huumori on mieleeni.

5. Mitä luovuus sinulle merkitsee?
Vapautta. Minulle on ihan hirvittävän tärkeää saada tehdä omia juttuja, esimerkiksi kirjoittaa, sillä se on myös pakoa arjesta.


6. Ketä läheistäsi ihailet?
En oikein osaa sanoa. Ihailen oikeastaan heitä kaikkia tiettyjen elämänvalintojen osalta.

 7. Mikä sinussa ärsyttää itseäsi?
Etten osaa ottaa rennosti. Se, että suunnittelen ihan järjettömästi kaikkea, enkä sitten ehdikään tehdä mitään. Jätän asioita toisinaan viime tippaan. Niin, ja stressaan ihan liikaa.

8. Mikä sinussa ihastuttaa muita?
Tämäpä onkin sellainen kysymys jota voisi kysyä niiltä muilta :)

9. Mikä sinusta tulee isona?
Ikuinen stressinaihe jo yli kymmenen vuoden ajan. Eli kunpa tietäisin! Olen aina ollut kateellinen ihmisille jotka selkeästi tietävät mitä haluavat. Taidan hengailla ja haahuilla vielä kauan, ennen kuin tiedän mitä haluan ihan aikuisten oikeasti isona tehdä.


10. Uskotko onnellisiin loppuihin?
Ehdottomasti.

2 kommenttia:

  1. Kiitos, että vastasit -vastauksiasi oli mukavaa lukea. <3 Toivottavasti teillä kohta kotona helpottaa ja pääsette nauttimaan syksystä ilman ikäviä sairasteluja. <3

    MIelenkiintoinen tuo sinun 1.kohtasi! Hurjaa, että sinulla on prätkäkortti. :-) Minä olen aina ollut huono mopojen sun muiden kanssa, joten teininikään ei tullut hankittua skootteria, vaikka -maalla kun asuin- valtaosa kulki kouluun mopoilla ja skoottereilla. Noh, veljelläni on intoa moottoriajoneuvoihin sitten minunkin edestäni.

    Ja kohdissa 7. ja 8. on kohtia, jotka olisin voinut itsekin kirjoittaa. Minulle on iskostunut jo kotikotoa ajatusmalli, että aina pitäisi olla tekemässä "jotain järkevää" eli töitä, joten minun on välillä vaikea ottaa rennosti. Olen kuitenkin harjoitellut ja harjoittelen edelleen iisimmin ottamista, mutta aina se ei meinaa onnistua. Minäkin kadehdin heitä, joille ammattisuunnitelmat ovat kirkkaita. Vaikka olenkin nyt kivassa ammatissa, en usko, että olen siinä koko ikääni. Joskus haaveilen omasta kahvilasta, jonain päivänä jostain muusta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos sinulle, että haastoit ♡

      Tosiaan, minulla on B- kortin lisäksi myös A-kortti ja komeilee siellä vielä se mopokortinkin kohta :D Harmi vain että en omista omaa pyörää koska auto nyt kuitenkin on hieman kätevämpi esimerkiksi talvella. Hih. Mutta vielä jonain päivänä!

      Siis et tiedäkään millainen stressikirppu olen..! Huono omatunto heti jos tajuan etten ole saanut "mitään" tehtyä koko päivänä...kovasti yritän tästä eroon. Mutta helppoa se ei ole.

      Saas nähdä keksinkö koskaan omaa juttuani. Olen kiinnostunut niin monista asioista! Ja kaikenlaista työtä on tullut tehtyä jo nyt tähän ikään mennessä. Mutta jos sitä ei stressaisi niin kauheasti, ja antaisi kertakaikkiaan elämän viedä? :)

      Poista

Lisääntyneen roskapostin vuoksi olen ottanut kommentinvalvonnan taas käyttööni. Kirjakirppu kiittää kommentistasi ja vastaa mahdollisimman pian! ♥