tiistai 25. lokakuuta 2011

8 tunnustusta


Olen saanut tämän kivan haasteen jo jokin aika sitten mutta en ole tätä ehtinyt tekemään, siispä kiitos tsirpille, jolta haasteen sain!  Tarkoituksena on kertoa itsestään kahdeksan asiaa ja haastaa kahdeksan muuta bloggaajaa tekemään saman.

1. Olen hullu katsomaan erilaisia tv-sarjoja dvd bokseilta. Harvemmin jaksan seurata televisiosta, vaan ostan mielenkiintoisen boksin ja katson kaikki jaksot putkeen! Viimeisimpänä katsoin Mad Menin neljännen tuotantokauden.

2. Olen oikea herkkupeppu, voisin syödä nameja lähestulkoon joka päivä.

3. Näin loppuvuodesta on ihana alkaa fiilistellä taas joulua, joka on mielestäni vuoden parhain juhla! Rakastan koristella kotia jouluiseksi ja kuunnella joululauluja.

4. Minä en taida vieläkään oikein kunnolla tietää mitä haluan "isona" tehdä. Se turhauttaa.

5. Innostun hirvittävän nopeasti uusista asioista, mutta useimmat innostukset myös lopahtavat yhtä nopeasti. Jos saan päähäni alkaa siivoamaan mitä eriskummallisempaan aikaan, minun on annettava tehdä se että valmista tulee... ;)

6. Rakastan yön hiljaisuutta ja siitä ajoittain poikivia luovuuskohtauksia, mutta yhtälailla rakastan raikkaita ja aurinkoisia aamuja.

7. Haluan ihan hirveästi asua omakotitalossa, ja se on haavelistani kärkipäässä. Ehkä sitten isona...?

8. Olen koulutukseltani tradenomi.

Koska olen nyt hetken aikaa ollut kirjablogi maailman ulkopuolella, en ole pysynyt täysin kartalla ketkä tämän haasteen ovat jo tehneet. Haastan kuitenkin seuraavat henkilöt tunnustamaan:

Lumiomena
Mari A.
Leena Lumi
Kirjahiiri
Kirjan viemää Maija
Kirjainten virrassa Hanna
Kirjapeto
Humisevalla harjulla Cathy

2 kommenttia:

  1. Minäkin tykkään katsoa lempisarjojani dvd:ltä maratonityyppisesti. True Bloodit ja Greyn anatomiat olen katsonut moneen kertaan, alkusyksystä katsoin L-koodista viisi tuotantokautta pienen ajan sisällä, ja nyt minulla on meneillään Muodon vuoksi- ja Rimakauhua ja rakkautta -maratonit. :) Nuo kaikki viisi ovatkin rakkaimpia lempisarjojani.

    Minäkään en jaksa seurata sarjoja tv:stä, ja katson muutenkin tosi vähän telkkua. Dvd-boksit sopivat minulle ja vuorotyöläisen aikatauluilleni paljon paremmin. :)

    VastaaPoista
  2. Sara, on paljon kivempi katsoa sarjoja maraton tyyliin! On erikseen sarjoja joita minä katson, ja sitten ne mitä katson miehen kanssa yhdessä :)
    Suosittelen muuten katsomaan myös Gilmoren tyttöjä, sarjan olen katsonut läpi kokonaan ehkä 4 kertaa ja se on minun yksi rakkaimmista sarjoistani :)

    VastaaPoista

Lisääntyneen roskapostin vuoksi olen ottanut kommentinvalvonnan taas käyttööni. Kirjakirppu kiittää kommentistasi ja vastaa mahdollisimman pian! ♥