sunnuntai 6. toukokuuta 2012

Sunnuntain rauhallisuutta blogien parissa sekä faktoja bloggaajasta

Olen ollut ihan mahdottoman kiireinen taas viime päivät, ja olen tuntenut suurta vihlaisua sydämessäni kun en ole ehtinyt tulla edes kommentteja julkaisemaan :/ Ei kyllä saisi pistää kalenteria näin täyteen, kuitenkin blogin pitäminen on minulle juuri se keino rentoutua ja irtautua arjen oravanpyörästä. Nyt en ole ehtinyt tehdä mitään ja sen kyllä huomaa stressitasossa...Voisinpa sanoa että kesälomaa odotellessa, mutta tänä vuonna ei ole edes lomaa tiedossa työpaikan vaihdoksen takia!

Onneksi viikossa on kuitenkin aina tämä ihana sunnuntai päivä, jolloin aamupalan voi nauttia pitkän kaavan mukaan yöpaidassa.

Sain ihanan tunnustuksen Marjikselta Kirjamielellä blogista ja päätinkin heti lähteä tätä toteuttamaan, kiitos Marjis! :)

1. Kerro linkin kera blogissasi, kuka lahjoitti sinulle tämän awardin.
2. Kirjoita seitsemän random faktaa itsestäsi.
3. Lahjoita tämä sama award 15:lle blogille/bloggaajalle

Täältä pesee seitsemän random faktaa minusta:

1. Minulla on intohimo sisustamiseen ja joskus haaveilin siitä ammattiakin itselleni. Tilaan useita sisustuslehtiä ja pidän inspiraatiokirjaa johon liimaan ja leikkaan minua kiinnostavia asioita.
2. Tilaan ravintoloissa usein aina saman ruoan. Olen huono kokeilemaan silloin uutta, jos olen kerran jonkun havainnut jo hyväksi.
3. Minulla on luonnonkihara tukka ja suurimman osan ajasta kärsin siitä.
4. Haluaisin joskus asua Lontoossa.
5. En voi sietää kahvia.
6. Minulla on moottoripyöräkortti ja haaveilen omasta pyörästä. Ehkä sitten kun olen iso?
7. Yksi lempiväreistäni on vaaleanpunainen.


Koska olen ollut hieman sivussa viimeaikoina blogimaailmasta, haastan tällä kertaa tähän mukaan jokaisen joka ei vielä tätä ole tehnyt! Mielenkiinnolla tulen lukemaan mitä mielenkiintoisia faktoja itsestänne kerrotte! :)

Mukavaa sunnuntai-iltaa kaikille!

6 kommenttia:

  1. Hih, mulla on sama tuon ravintolaruoan kanssa! Jotenkin ei halua ottaa sitä riskiä, että hintava uusi annos maistuisikin pahalle :)

    VastaaPoista
  2. Maija, heh en ole siis ainut! :D Mitä sitä vaihtamaan kerran hyväksi havaittua ;)

    VastaaPoista
  3. Olipa kiva lukea tunnustuksiasi :) Minulla taas käy usein niin, että usein tulee mentyä samoihin ravintoloihin, sellaisiin, jotka on jo hyväksi havaittu. :D

    VastaaPoista
  4. Marjis, tuokin on niin totta omalla kohdallani! :D Sama ravintola ja samat ruoat ;)

    VastaaPoista
  5. Näitä oli kivaa lukea. :) Ja sama haavekin meillä on, itsekin vielä joskus toivottavasti tulen asumaan Lontoossa... :)

    VastaaPoista

Lisääntyneen roskapostin vuoksi olen ottanut kommentinvalvonnan taas käyttööni. Kirjakirppu kiittää kommentistasi ja vastaa mahdollisimman pian! ♥