perjantai 4. marraskuuta 2011

Pieni huomio kirjapäiväkirjaa pitäville

Bongasin kesällä Opuscolo blogista tekstin Lukupäiväkirjojen sivuilta, ja huomioni kiinnittyi tuolloin Valkoisen kirahvin mainitsemaan Moleskine Book Journaliin. Tänään huomasin Helsingin Akateemisessa samaisen kirjan mutta sen verran kalliilla hinnalla, että jäi ostamatta. Vieraillessani tänään vakiosivustollani adlibriksessä, huomasin Moleskinen olevan huomattavasti edullisempi kuin mitä Akateeminen myy! Jos siis kiinnostuit, kannattaa tämä klikkailla kotiin =)


Hintaahan tällä adlibriksessä on tällä hetkellä 12,90 e, mikä on Akateemisen hieman alle 30 euroa huomattavasti mukavempi hinta :)

Pidättekö muuten lukupäiväkirjaa? 




11 kommenttia:

  1. Harmi kun noista kuvista ei oikein saa selkoa, millainen sen sisältö tarkalleen on. Itselläni tosin on yksi, mutta siinä on liikaa kaikkea "lempikohtani" tms, jota ei joka kirjasta löydy.

    Itselleni on toistaiseksi lukupäiväkirjaksi riittänyt goodreads.com ja oma blogi!

    VastaaPoista
  2. Katri, Totta, kuvat voisivat olla vielä vähän selkeämmät. Hieman nähtäväksi jää että millainen kirjanen kyseessä on. Tilasin itselleni tuon kirjan ja voin vaikka täällä blogissa esitellä tarkemmin sen jahka se ensin minulle saapuu :)
    Oma blogi tietysti on hyvä lukupäiväkirja jo itsessään, mutta jotenkin ihan tälläinen "perinteinen" merkkaustapa kiinnostaa kun muutenkin tykkään kirjoittaa kaiken mahdollisen ylös :)

    VastaaPoista
  3. Voi tietäisitpä mitä teit... Kaikenlaiset muistikirjaset ovat paheeni (yksi monista)... :D

    VastaaPoista
  4. Voi, tämmöinen olisi niin kiva! Minä olen pitänyt lukupäiväkirjaa erilaisiin vihkoihin tokaluokalta asti. (Lukupäiväkirja postauksen tein kesällä http://kirjojenkeskella.blogspot.com/2011/06/lukupaivakirjani.html ) Nykyään välillä unohdan kirjoittaa lukupäiväkirjaan, mutta onneksi voi sitten blogista tarkistaa, että mitä tulikaan luettua :)

    VastaaPoista
  5. OI että tykkään Moleskinen muistikirjoista, tämäkin aivan mahtava! Pitäisiköhän hankkia... :p Mulla tosin toimii blogi lukupäiväkirjana, joten en tiedä onko niin välttämätöntä...

    VastaaPoista
  6. Norkku, olen pahoillani :D

    Maija, ihanaa että olet pitänyt lukua niin pitkältä ajalta! Kunpa olisin itsekin älynnyt jo nuorena pitämään kirjaa luetuista kirjoista, vihkoja olisi varmaan satoja jo tässä vaiheessa... ;)

    Anni, Blogi on hyvä tapa pitää kirjaa luetuista kirjoista, mutta myös tämä perinteinen tyyli kirjoittaa muistikirjaan kaikki ylös on myös ihana tapa :)

    VastaaPoista
  7. Minä olen addiktissa kirjoissa olevien upeiden sitaattien kirjaamiseen;-) Siinä on täyttynyt Filofaxi toisensa jälkeen, mutta myös blancosivuiset, nahkaselkäiset kirjat, joita olen saanut Akateemisesta.

    VastaaPoista
  8. Leena, olen usein pohtinut että juuri sitaattien ylöskirjoittaminen olisi loistavaa, mutta tuppaan olemaan hieman malttamaton lukemisessa etten heti kirjoita/ merkitse mielenkiintoisia asioita ylös. Niin ne sitten jäävät kirjan kansien väliin..Harvemmin jaksan sitten uudestaan plärätä kirjaa läpi ja etsiä niitä parhaita kohtia.

    VastaaPoista
  9. Olipa hyvä löytö! Minulle riittää lukupäiväkirjaksi blogi, mutta olen noin muuten Moleskine-fani minäkin. :)

    VastaaPoista
  10. Karoliina, aika huima hintaero näissäkin näyttää olevan, eli löytö tosiaankin! :)

    VastaaPoista
  11. Olipas hyvä löytö! Hintalaatu on kohdallaan.

    VastaaPoista

Lisääntyneen roskapostin vuoksi olen ottanut kommentinvalvonnan taas käyttööni. Kirjakirppu kiittää kommentistasi ja vastaa mahdollisimman pian! ♥