sunnuntai 30. maaliskuuta 2014

Kuulumisia

Kiireinen bloggaaja täällä hei!
Olen hengissä kyllä, vaikka bloggaustahti on viime aikoina ollut kilpikonnamaisen hidas. Kärsin ihan hirveästi siitä, etten ole ehtinyt huolehtimaan blogistani paremmin, enkä todellakaan nauti tästä tilanteesta jossa en ehdi joka päivä lukemaan edes jotain. Näitä lukemattomia päiviä on nyt osunut suhteellisen paljon viime aikoina, ja tässä vaiheessa voi sanoa jo kärsivänsä vieroitusoireista. Itse ainakin huomaan tulevani aika kärttyisäksi jos en saa pientä lukuhetkeä itselleni päivittäin.
Lukusuunnitelmia on vaikka kuinka. Lukusuunnitelmat ja kirjapinojen ihailu on auttanut vieroitusoireissa pahimpaan. Juuri nyt luen yhtä lempikirjailijaani Murakamia, jopa mieheni on kiinnittänyt huomiota että pidän Murakamista: ”Sulla on ollut viime aikoina todella usein tuon Haruki Murakamin kirja kädessä.” Heh, totta. Varsinkin, kun olen kirjaa lukenut jo toista viikkoa!
 
 
Lukusuunnitelmista yksi on se, että minun tekee kovasti mieli nyt Tove Janssonin maailmaan. Löysin vanhemmiltani jo yhden kovassa käytössä olleen Muumi-kirjan, jonka haluan ehdottomasti tuoda blogiini. Kirja on ihanalla tavalla kulunut ja siinä on vielä minun ja siskoni nimet kirjoitettuna käsialalla jolla on juuri opittu kirjoittamaan. Teen vielä jossain vaiheessa uuden retken vanhempieni luokse, mielikuvani on että Tove Janssonin kirjoja voisi löytyä enemmänkin… 

Olipa muuten ihanaa seurata tällä viikolla Lastenkirjaviikkoa johon osallistui todella moni. Vaikka en itse tosiaan viikkoon osallistunutkaan, olin ehdottomasti hengessä mukana. Minulla ei ole kovinkaan montaa lastenkirjaa kotonani (ovat edelleen vanhempieni luona) mutta ilahduttavaa bongata postauksien seasta tuttuja kirjoja lapsuudesta. Ihanaa että tällaisia viikkoja järjestetään! 
 
Aurinkoista viikkoa kaikille!

4 kommenttia:

  1. Aurinkoista viikkoa sinulle. Kukkakimppu on todella kaunis ja keväinen. Minä kurkin joka päivä pihan kukkapenkkejä ja pensaiden aluksia, että mikä alkaa kukkimaan. Tänään huomasin lumikellot :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, sain sen viime viikonloppuna anopiltani :) Minä odotan myös pihan heräämistä, tämä on ihanaa aikaa kun tekee ilahduttavia löytyjä puutarhasta :)

      Poista
  2. Kiitos Jenni, mukava kuulla että olit hengessä mukana :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehdottomasti hengessä mukana, teki mieli osallistuakin mutta aikataulu ei antanut periksi. Ihana teemaviikko :)

      Poista

Lisääntyneen roskapostin vuoksi olen ottanut kommentinvalvonnan taas käyttööni. Kirjakirppu kiittää kommentistasi ja vastaa mahdollisimman pian! ♥