tiistai 23. elokuuta 2011

Mitä sieltä puolison yöpöydältä tosiaan löytyy?

Hanna kirjoitti äskettäin mitä sekä hänen että hänen puolisonsa yöpöydältä löytyy, sen verran mukavalta haasteelta tämä tuntui, että nappasin kuvan mieheni yöpöydältä.

Meillähän tilanne on sellainen, että minä luen. Mies ei kuulemman pysty niin pitkäjänteiseen (!) hommaan, että voisi ajatella lukevansa, ainakaan sellaiseen tahtiin kuin minä ;) Syystä taikka toisesta yhteiselomme aikana miehen välillä löytää jonkin kirjan parista.


Tällä hetkellä kesken on Juha Vuorisen taattua mieshuumoria Helmiä hanurista. Meidän hyllystä löytyvät nämä kaikki, ja hohotus on välillä sen mukaista. Itse en näihin ole kajonnut. Toinen hauska kirja on Viivi ja Wagnerin sarjakuvakirja pokkarimuodossa, sille nauramme välillä yhdessä, sen verran hauskoja ja osuvia yhteensattumia meidänkin yhteiselostamme välillä löytyy :)

Takana olevassa pinossa on Roope-Setiä. Voi että.

Kuten sanoin, minä hoidan meillä tämän lukemispuolen. Toisaalta olen sitä mieltä, että on ihan sama mitä lukee, kunhan lukee.

5 kommenttia:

  1. Mie olen ihan samaa mieltä! Tärkeintä, että nauttii lukemisesta, ei siihen kukaan voi tulla sanomaan, että lukee väärää teosta.

    Mukava kun lähdit mukaan haasteeseen, tämä on semmoista mukavaa blogihupsuttelua. :)

    VastaaPoista
  2. Hih, tämä oli hauska katsaus :--D Meillä tuo toinen puolisko kyllä lukee, mutta vain nukkumaanmennessä. Lempikirjoja lienevät kaikki kauhut (mielellään zombeja ja muita örkkejä!) ja osittain fantasiakin. Aku Ankkojakin on välillä ikkunanlaudalla tai vessassa pesukoneen päällä, oi ei.

    Tuntuu myös, että hän luovuttaa liian helpolla kirjojen suhteen. Varsinkin jos MINÄ olen suositellut hänelle jotain MIELESTÄNI hyvää kirjaa :DD

    VastaaPoista
  3. Hanna, tämä tosiaan oli hauska blogihupsuttelu tähän väliin! :) Kiitos ideasta!

    Laura, meilläkin mies yleensä lukee ennen nukkumaanmenoa :) Ja kyllä, niitä Aku Ankkojakin löytyy välillä mitä ihmeellisimmistä paikoista...Pahin jemma on tällä hetkellä eteinen, jossa niitä on kassillinen kun miehen kaveri muutti ja lahjoitti ne tietysti sitten tähän osoitteeseen, huoh.

    VastaaPoista
  4. Onkohan tämä kaikille, tämä on kiva. Välillä täytyy hupusutella.

    Mieheni lukee paljon ammattilehtiä ja -kirjallisuutta, joten aikaa ei jää kuin lomilla kaunokirjallisuuteen, mutta nyt hän onkin lukenut jo kaikki samat Ian McEwanit kuin minä. Hyvä hän!

    VastaaPoista
  5. Leena, ymmärsin kyllä että tätä voivat kaikki tehdä. Tuskin siitä Hanna ainakaan pahastuu? :) Ja mahtavaa että miehesi kuitenkin ehtii välillä tarttua muuhunkin kirjallisuuteen kuin työhönsä liittyviin, siispä hyvä hän! :)

    VastaaPoista

Lisääntyneen roskapostin vuoksi olen ottanut kommentinvalvonnan taas käyttööni. Kirjakirppu kiittää kommentistasi ja vastaa mahdollisimman pian! ♥