sunnuntai 16. kesäkuuta 2013

Arvonnan voittajat!

Mukavaa sunnuntaita kaikille, toivottavasti kaikilla on ollut leppoisa viikonloppu :)

Perjantaina päättyi blogini synttäriarvonta, ja on siis aika tullut julkistaa kolme voittajaa. Ilmoitan tässä voittajat järjestyksessä, ensimmäinen saa valita ensimmäisenä mieleisensä kirjan jne. Kivasti osallistuitte arvontaan ja oli huikean mukavaa kuulla ajatuksia blogistani, kiitos! Muutama uusi lukijakin on ilmestynyt blogini lukijaksi ja maaginen sadan lukijan raja on mennyt rikki. Tervetuloa kaikille uusille lukijoille! :)

Kommenteistanne kävi ilmi, että piditte blogini nykyisestä ulkoasusta ja selkeydestä. Tämä oli asia mitä halusin tänne tuoda, ja ilmeisen hyvin taisin onnistuakin tässä. Banneri on itselleni edelleen vielä hieman arvoitus, mitä päädyn sille tekemään. Hyvin mahdollista on että nyt mennään näillä mitä on, ja katsotaan sitten myöhemmin mitä sille taiteilen.

Mutta tosiaan nyt niihin voittajiin!
Arvonnan virallisena valvojana toimi poikaystäväni, ja kolme voittajaa järjestyksessään ovat

Katri La Petite Lectrice -blogista
Kaisa Kannesta Kanteen -blogista
Annika Rakkaudesta Kirjoihin -blogista

Paljon onnea voittajille! 
Otatteko minuun mahdollisimman pian yhteyttä sähköpostitse kirjakirppu(at)gmail.com, ja kerrotte minkä kirjan haluaisitte. Hyvällä tuurilla kirjat saapuvat luoksenne juuri juhannukseksi :)


Ensi viikolla palailen kirja-arvion tiimoilta, olen viime päivät uinut tummanhopeisessa meressä ja antanut tarinan kuljettaa...


♥ Jenni

12 kommenttia:

  1. onnea voittajille! Mie en nyt ole kehdannut nyt kesän aikana osallistua arvontoihin, kun en ole kotona mahdollisia arpajaisvoittoja vastaanottamassa, mutta mukava seurata suvusta, minkä kirjan toiset valitsevat. :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä taas mietin pitkään kehtaanko osallistua Leenan kesäarvontaan kun omakin arvonta oli käynnissä...osallistuin silti ;)

      Poista
  2. Onnea voittajille! Minäkin olen uinut viime päivät tummanhopeisessa meressä, ja voi mikä tarina! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meiltä saattaa tullakin sitten samoihin aikoihin arviot blogiin, itselläni on vielä muutama kymmenen sivua jäljellä :)

      Poista
  3. Onnea voittajille!

    Olen miettinyt, että olisikohan tummanhopeinen meri minun uintivettäni vai ei...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä Leena voisin kuvitella että pitäisit, toki minulla on vielä kirja kesken mutta itse olen viihtynyt näissä vesissä erittäin hyvin!

      Poista
  4. Voi ihanaa tämä voitto! Minä laitan ihan juuri sähköpostia, mutta Viimeiseen hengenvetoon on minun valintani. Ja tummanhopeisessa meressä on hyvä uida <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneksi olkoon Katri! :)
      Kiitos nopeasta mailista, laitetaan kirja tulemaan sinulle päin heti alkuviikosta!

      Poista
  5. Onnea voittajille. Ja ihanaa alkavaa juhannusviikkoa!

    VastaaPoista
  6. Iiks, ihanaa!! Kiitos sulle Jenni <3 olen täällä reissussa mutta otan yht pian :-)

    VastaaPoista

Lisääntyneen roskapostin vuoksi olen ottanut kommentinvalvonnan taas käyttööni. Kirjakirppu kiittää kommentistasi ja vastaa mahdollisimman pian! ♥